Pár hónappal ezelőtt bevezetésre került Magyarországon is a Google Shopping és a most karácsonyi vásárlási dömping eredményei mutatják, hogy milyen nagy jelentősége is lesz a webáruházak számára.
Mintha a Google Ads ügynökségek csak erre vártak volna, röviddel a bevezetése után már sok webáruház kínálata megjelent a Google Shoppingban, de a november-decemberi időszakra már szinte minden termék megtalálható volt egy vagy több kereskedő árával a Google árösszehasonlító hirdetési formátumában. A Google Shopping egy látványos és informatív, PPC alapú hirdetési lehetőséget biztosít a termékeket kínáló webáruházak számára a Google találati listájának élén. Sok esetben a Google Ads kulcsszavas hirdetések helyett jelenik meg az ilyen Google Shopping, így ha valaki ezt a hirdetési formátumot nem használja, az komoly potenciális vevőkörtől eshet el. Tekintettel arra, hogy az ár is megjelenik a hirdetésben, így elsősorban azok a webshopok lesznek a nyertesei, akik jó áron tudják kínálni a termékeiket. Minél több webáruház tölti fel a Merchant centeren keresztül a termékeit a Google Ads rendszerébe, hogy megjelenjen a Shopping hirdetések között, annál nagyobb jelentősége van, hogy egy webshop szerepel-e benne, vagy nem.
Vélemény, hozzászólás?