Az év végi időszakban a reklámajándékok fontos szerepet töltenek be, mivel a cégek szeretnének köszönetet mondani ügyfeleiknek és partnereiknek az egész éves együttműködésért. A reklámajándékok kiválasztásakor fontos, hogy az ajándék értéket képviseljen a megajándékozott számára, ugyanakkor tükrözze a cég arculatát is. Az egyedi dizájn, a személyre szabott csomagolás és a praktikus használhatóság mind hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a céges reklámajándékok elérjék a céljukat. Vagyis, amellett, hogy örömöt szereznek, erősítsék a márka vagy a cég hírnevét és a partnerek elköteleződését.
Mik lehetnek ezek az év végi ajándékok? Vannak kézenfekvő, talán már unalmas, mégis működő fajták, és léteznek szokatlan, újító jellegűek is. Néhány lehetőséget megemlítünk, csupán ötletadóként.
- A következő évre szóló naptár praktikus és egész évben használható darab, így állandó kapcsolatot teremt a márka és az ügyfél között. Ha a cég logójával vagy inspiráló üzenetekkel, akár egyedi grafikával vagy fotókkal látják el, akkor különleges ajándékká válnak.
- A kávé- és teakultúra reneszánszát éljük, ezért a termoszok és bögrék szintén esélyesek a napi használatra, ráadásul könnyen logózhatók vagy feiratozhatók.
- A fenntarthatóság és a környezettudatosság jegyében kiválasztott ajándéktárgy, mint például egy tartós bevásárlótáska vagy újrahasznosított papírból készült jegyzetfüzet is jó választás lehet. Szintén remekül logózhatóak.
- A digitális világban a technológiai eszközök és ilyen jellegű irodai kiegészítők is napi szinten használatosak. Gondoljunk például a vezeték nélküli töltőkre, USB-elosztókra, telefontartókra és Bluetooth hangszórókra. A céglogóval ellátott, esztétikusan kialakított tech-eszközök nemcsak praktikusak, hanem a minőség és a haladás fogalmaival kapcsolják össze az ajándékozó céget.
- Az exkluzív borok és gourmet ételek, például sajtok, olívaolaj vagy prémium fűszerek is hasonlóan különleges és elegáns ajándékok lehetnek.
Az egyedi dizájn, személyre szabott csomagolás és a praktikus használhatóság mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a céges reklámajándékok elérjék azt a célt, amiért adják őket: a magas szintű partneri kapcsolatok erősítését és ápolását.
Vélemény, hozzászólás?