A székhelyszolgáltatás az ügyfél teljes kényelmét hivatott biztosítani! Ezt azáltal teremti meg, hogy átveszi a cégtől a levélügyek intézését. Egyrészt időt, másrészt pénzt, harmadrészt pedig bosszúságot vesz le az ügyfelei válláról, akiknek lehetőségük nyílik arra, hogy ténylegesen azzal foglalkozzanak, ami miatt megalapították a cégüket.
A vállalkozónak nem kell személyesen jelen lennie az általa bérelt irodában, ahova a székhelyét bejelentette és arra sem kényszerül rá, hogy saját otthonába jelentse be a székhelyét. A jogszabályokban előírt módon az irodai időben a levelek átvétele megvalósul a székhelyszolgáltatás helyén, mivel a székhelyszolgáltatás a cég személyes titkárnője, mely a szerződés értelmében jogosult arra, hogy fogadja a vállalkozás hivatalos leveleit. Az iroda átveszi, rendszerezi és tárolja, a küldeményeket, valamint továbbítja azoknak fénymásolatát az ügyfélnek. Esetleges ellenőrzések alkalmával a székhelyszolgáltató mutatja meg a hivatal ellenőreinek a cég papírjait. Ezekkel innentől kedve már nem kell a cégeknek foglalkozni.
Vélemény, hozzászólás?